• Forum henüz geliştirme aşamasındadır.

Hangi internet servis sağlayıcısını (ISS) kullanıyorsunuz?

Bekir

Anysola
Yönetici
Ben şahsen Turkcell Superonline Fiber İnternet kullanıyorum. Şu ana kadar hiçbir sorun yaşamadım, hizmetlerinden de oldukça memnunum.
Siz hangi internet servis sağlayıcısını kullanıyorsunuz? Memnun musunuz?
 
Türk Telekom 16 Mbps ADSL kullanıyorum. Sayfa yüklemelerinde fazla zorlanmıyor, ama oyun oynarken ping(ms) çok yükseliyor. Bir dosya indirirken interneti kullanamıyorum. Memnun değilim.
ADSL2+ günümüz için yetersiz. Gayet memnun olmamanız normal, ADSL'de latency yüksektir hep. Bir dosya indirirken interneti kullanamama da genellikle ev içi tesisatındaki sorun, DSL hattı kalitesi, modemin trafik yönetimi gibi sorunlardan oluşur.
 
Türk Telekom 16 Mbps ADSL kullanıyorum. Sayfa yüklemelerinde fazla zorlanmıyor, ama oyun oynarken ping(ms) çok yükseliyor. Bir dosya indirirken interneti kullanamıyorum. Memnun değilim.
Bakır kablo problemi maalesef. Aynı anda birçok veriyi transfer etmesi çok uzun sürüyor. Modemle de alakalı o biraz ama.
 
Bakır kablo problemi maalesef. Aynı anda birçok veriyi transfer etmesi çok uzun sürüyor. Modemle de alakalı o biraz ama.
VDSL2 yine iyi kalıyor diğer DSL olan bakır altyapılarda ;) 100 Mbps Upload, 20 Mbps Download hızlarına ulaşabiliyor ülkemizde. Profil 17a çok yaygın, Profil 35b kullanımı yok.

Türk Telekom (maalesef...)
TT zamanında adam akıllı iş yapsaydı ülkenin çoğu 2025'te hâlâ VDSL kullanmazdı.
 
Son düzenleme:
Türk Telekom VDSL2 ve 60 Mbps internet kullanıyorum. Gayet stabil ve oyunlarda ping ve ms sorunu yaşamadım. Ancak yakın zamanda 60 Mbps olan internetim bir anda 30 Mbps'e düştü. Yani hizmet kısıtlaması oldu.
 
Türk Telekom VDSL2 ve 60 Mbps internet kullanıyorum. Gayet stabil ve oyunlarda ping ve ms sorunu yaşamadım. Ancak yakın zamanda 60 Mbps olan internetim bir anda 30 Mbps'e düştü. Yani hizmet kısıtlaması oldu.
TT'nin sisteminden arıza kaydı oluşturun:


"Sorun tespiti ve Çözümü" seçin. İnternet bağlantınızda ön kontrol yapar ve sorun bulursa arıza kaydı oluşturur.

Bulamazsa TT 444 1 444'ü arayın ve teknik destek ekibi ile iletişime geçin - Modem resetletebilirler, dikkat et, ısrar edin saha ekibi yollanmasında-.
 
TT'nin sisteminden arıza kaydı oluşturun:


"Sorun tespiti ve Çözümü" seçin. İnternet bağlantınızda ön kontrol yapar ve sorun bulursa arıza kaydı oluşturur.

Bulamazsa TT 444 1 444'ü arayın ve teknik destek ekibi ile iletişime geçin - Modem resetletebilirler, dikkat et, ısrar edin saha ekibi yollanmasında-.
Türk Telekom müşteri desteği kısmında benim için iyi durumda. Arıza kaydı açtığımda 2 - 3 saat sonra hemen gelip çözdüler.

Soyguncu GSM operatörleri, Fiber olmayan internete bile fahiş fiyat istiyor. Yazıklar olsun!
 
Son düzenleme:
Geri
Üst